• Iedere patiënt dient bij de eerste afspraak een geldig identiteitsbewijs mee te nemen.
  • Voor de eerste intake reserveren wij extra tijd en wordt er een consult berekend in plaats van een 'normale' controle.
  • Indien u verhinderd bent, laat dit dan minimaal 24 uur voor de geplande afspraak per telefoon : 075- 204 70 20 of per e-mail : info@mondzorgwandelweg.nl aan ons weten.
  • Bij niet tijdig afzeggen van de afspraak zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen!
  • Bij meerdere malen niet verschenen te zijn op een afspraak zonder af-bericht wordt u uitgeschreven.
  • In geval van pijnklachten tijdens de openingstijden verzoeken wij u vriendelijk voor 10:00 s 'ochtends contact op te nemen. Wij kunnen u dan nog dezelfde dag een afspraak geven. Belt u later dan dit tijdstip kunnen wij niet garanderen dat u dezelfde dag nog geholpen wordt.
  • Wij hebben meerdere tandartsen werkzaam binnen onze praktijk. Elke patiënt krijgt bij de eerste afspraak een tandarts toegewezen. Indien u voor een spoed afspraak komt kan het voorkomen dat u helaas niet bij uw eigen tandarts onder behandeling komt. Wij hopen op uw begrip.
  • Buiten de openingstijden en in het weekend kunt u contact opnemen met de spoeddienst. Telefoonnummer : 020- 6602750.
  • Wij raden u aan elk half jaar een afspraak te maken voor de controle van uw gebit. U bent zelf verantwoordelijk hier een afspraak voor in te plannen.
  • Wij streven ernaar de wachttijd zo kort mogelijk te houden. Het kan voorkomen dat u langer moet wachten omdat er spoedeisende patiënten tussendoor komen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
  • Huisdieren zijn binnen de gehele praktijk niet toegestaan. ( op hulphonden na).
  • Eten en drinken is binnen de behandelkamers niet toegestaan.
  • Wij behandelen u met respect en verwachten dit ook terug van onze patiënten. Gelieve u aan de praktijkregels/omgangsregels te houden.
  • Agressie en of geweld wordt in geen enkele vorm getolereerd in de praktijk, is dit wel het geval wordt de patiënt per direct uitgeschreven.
Rekeningen worden verstuurd via PAYT. De factuur wordt eerst doorgestuurd naar uw verzekeringsmaatschappij. Het deel van de nota dat niet vergoed wordt ontvangt u of per e-mail, of per post.